Dom mody Stögmüller ma imponującą historię rodzinną, trwającą ponad 120 lat. Założony w 1898 roku jako mały sklep, sprzedawał różne tkaniny i akcesoria do szycia, aż w końcu w 1946 roku ofertę rozszerzono o modę damską, męską i dziecięcą. W 1981 roku Josef II i jego żona Felicitas zbudowali pierwszy dom mody Stögmüller wg projektu szwajcarskiego architekta DI Wallera. Biznes szybko się rozwinął i stał się znany poza regionem. Czwarte pokolenie, Helmut Stögmüller, przejął zarządzanie firmą i dzięki swojej pasji do architektury i mody wniósł powiew świeżości do biznesu, wprowadzając międzynarodowe marki modowe i aktualne trendy.
INWESTYCJA W MARKĘ
Modernizacja Domu Mody Stögmüller była naturalnym krokiem w rozwoju rodzinnej marki, mającym na celu dostosowanie przestrzeni do współczesnych oczekiwań klientów i podtrzymanie pozycji lidera w branży. Helmut Stögmüller dążył do stworzenia unikalnego doświadczenia zakupowego. Modernizacja miała na celu nie tylko odświeżenie wnętrz i rozbudowę obiektu, ale także wprowadzenie nowoczesnych rozwiązań, które łączą tradycję z innowacyjnością. Dom Mody Stögmüller mial przyciągać klientów poszukujących zarówno jakości, jak i wyjątkowego stylu. Rozbudowa pozwoliła na wprowadzenie międzynarodowych marek oraz aktualnych trendów, co umocniło pozycję Stögmüllera jako miejsca, które łączy modę, architekturę i ponad 120-letnią tradycję.
FASADA Z CHARAKTEREM
W modernizacji Domu Mody Stögmüller naturalne powierzchnie materiałów, takich jak szkło, beton i patynująca blacha, zostały wykorzystane we wnętrzach i na zewnątrz w sposób harmonijny, podkreślający nowoczesny charakter budynku. Dzięki ich starannemu doborowi oraz umiejętnej realizacji dom mody Stögmüller jest nie tylko nowoczesnym miejscem zakupów, ale także przykładem udanej architektonicznej integracji tradycji i innowacji.