Serwis na budowie i szkolenia wewnętrzne dla firm
Korzystanie z pomocy serwisu RHEINZINK może mieć różne powody — od przekazania zasad prawidłowego montażu dla początkujących po pomoc w zakresie dachów i elewacji dla zaawansowanych blacharzy. Odwiedziny szkoleniowca RHEINZINK to odpowiednia forma indywidualnego dokształcania się.
Serwis na budowie
Serwis na budowie RHEINZINK obejmuje przekazywanie specyficznych dla tytan-cynku sposobów obróbki blachy, efektywne użycie maszyn i specjalistycznych narzędzi, pomoc w zakresie dokonywania obmiarów i podziału pasów, dobór techniki połączeń skomplikowanych detali oraz użycie nowoczesnych technik blacharskich.
Razem z Państwem opracowujemy różnorodne propozycje rozwiązań i przekładamy je bezpośrednio na wykonywany element.
Aby skorzystać z pomocy prosimy o kontakt z naszymi Doradcami technicznymi w Państwa regionie.
Szkolenie wewnętrzne
Szkolenie wewnętrzne jest szczególnie przydatne dla firm dekarskich, które chcą podwyższyć kwalifikacje swoje lub kwalifikacje swoich pracowników.
Po uzgodnieniu z naszymi doradcami przygotujemy dla Państwa indywidualny program szkolenia, zawierający elementy szkolenia A, szkolenia B lub szkolenia C, a przy współpracy z naszymi partnerami handlowymi przygotujemy odpowiednie zaplecze, modele i narzędzia.
By szkolenie wyjazdowe miało sens i spełniło Państwa potrzeby, prosimy o zaplanowanie co najmniej 2 dni.
Czas trwania
- 2-5 dni (max. 8 godzin dziennie)
Liczba uczestników
- maks. 12 osób
Koszty na uczestnika
- ustalane indywidualnie wg zakresu i czasu trwania
Istnieje mozliwość otrzymania bezpłatnego serwisu (do 3 dni) przy akceptacji zakresu prac przez Dział Techniczny RHEINZINK. Za każdy kolejny dzień serwisu opłata wynosi od 1500 PLN (cena z VAT)
CHCESZ WZIĄĆ UDZIAŁ W SZKOLENIU ALE MASZ PYTANIA?
Skontaktuj się z nami telefonicznie +48 668 386 800
lub sprawdź opinie dołączając do grupy na FACEBOOK